Planer for helgen

Hei, og god morgen! 

 

Her har vi allerede vært oppe en stund, og det som skulle være en rolig, avslappet start på helgen ble det stikk motsatte.. Riccardo skulle opprinnelig ha fri i dag, men ble dessverre oppringt klokken syv i dag tidlig, og han må dessverre til Dublin helt til i morgen.. 

 

Fredag – I dag var planen å ta det helt med ro, gå en tur sammen, dra på trening, og selvfølgelig ha en skikkelig taco fredag. De planene er jo nå endret, og jeg må dessverre belage meg på en kveld alene. Planen nå er vel egentlig å ta en tur på matbutikken, for å så at jeg tar en tur på treningssenteret alene, imens Riccardo drar til Dublin. I kveld tenker jeg at jeg tar meg en lett og enkel middag, og bare slapper av med en god film.

 

Lørdag – I morgen skal vi helt klart ta igjen det vi ikke får gjort i dag! Da skal vi ha taco, og helt sikkert åpne en god flaske vin sammen. Om ikke jeg tar helt feil så blir det nok en tur på trening også! Jeg har sett at de har yoga på morgenen, så jeg vurderer om jeg skal melde meg på en time med det! 

 

Søndag – Vi må begynne å planlegge sommerferien, finne ut hvor vi vil og hva vi vil finne på! Foreløpig ser det ut som at det blir hvertfall Polen, Norge, Italia og Tyrkia på oss! Jeg vet at jeg er invitert en tur til Miami også, så vi får se om vi får muligheten til det også. Bortsett fra dette så tenkte jeg å lage en god middag, og muligens bake noe brød (ingenting er som hjemmelaget brød). 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg