Planer for dagen

God morgen fine dere!
I dag har vi en hektisk dag foran oss, men det er bare deilig med litt å holde på med!

Tur i skogen – I dag skal Nala og jeg øve på innkalling i skogen for første gang! Hun er veldig flink til å komme når hun blir ropt på her hjemme, men vi må øve litt ute med distraksjoner også. Jeg har kjøpt inn en langline på 10 meter, så nå skal vi endelig få brukt den!

Lage muffins – Åh, jeg har hatt såå lyst på muffins helt siden jeg fikk det servert hos Andrea forrige uke. I dag skal jeg lage noen enkle Oreo muffins!

Valpekurs – I kveld skal bi på vårt første valpekurs sammen! Jeg skulle ønske at Riccardo var her så han kunne blitt med, men vi får god hjelp fra venninnen min Lisa istedenfor. Det er et stykke å kjøre, så det er godt at jeg har med meg Lisa!

Jeg er skikkelig spent på å se hva vi kan lære og jobbe med til neste kurs, så jeg gleder meg faktisk skikkelig! Nala er en smarting, så jeg føler at kurset er mest for at jeg skal lære hvordan jeg kan trene henne. Det blir også stas for Nala å hilse på søsknene sine igjen, hun kommer nok til å ha det skikkelig moro!

Bestemme og bestille gulv til Roma – I kveld skal vi bestemme gulv til gangen, kjøkkenet og stuen i huset i Roma. Riccardo har sendt meg en link til de forskjellige som vi kan velge mellom, så jeg prøver å se for meg hva som kommer til å passe best! Det er nesten umulig å se for meg når jeg ikke er der å ser hvordan ting er akkurat nå, men jeg prøver så godt jeg kan! Riccardo har god smak, så jeg er tenker at jeg får stole litt på han når det gjelder valg av gulv.

Jeg håper du får en strålende dag! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg