Planer for dagen

God morgen!

Her startet dagen med lufting av hund i syvtiden, og siden det har alt gått i ett med mange fler lufteturer, lekerunder og frokost til Nala. Tiden bare flyr når jeg har mye å gjøre..
Akkurat nå har Nala kollapset i fanget mitt, og sover som en stein. Så nå er det endelig på tide at jeg får i meg litt frokost før hun våkner igjen.

Planene for dagen har endret seg litt siden de nye anbefalingene om å ikke besøke hverandre kom. I utgangspunktet skulle vi ta en tur til tanten min for at hun skulle få hilse på Nala, men det ble utsatt noen uker for å være på den sikre siden. Pappa er i Oslo i noen dager nå, så vi skal heller møte han å spise sushi sammen i kveld – det blir koselig!

En ting som faktisk MÅ gjøres i dag er å ta en skikkelig vask av huset. Etter at Nala kom hit så har jeg vært litt mer slurvete med vasking og rydding, så nå skal jeg utnytte de timene hun sover til det. Noe av det verste jeg vet er å ha det rotete rundt meg, så det hjelper nok litt på humøret mitt når jeg får tatt en skikkelig vask av huset!

Det er litt vanskelig å planlegge dagene når man har en liten valp, så vi tar nok resten av dagen litt som det kommer. Det er også dessverre litt for kaldt ute til å være lenge utendørs med Nala enda, så vi nyter for det meste tiden inne i varmen!

Jeg håper dere får en super fin dag videre! 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg