Planer for helgen

 God morgen!

Her er dagen allerede i full gang, og vi skal snart reise avgårde for å hente pappa på flyplassen! I dag våknet jeg av at hodet mitt dunket og dunket, og øyet mitt føltes helt sykt hovent ut.. Og gjett om jeg hadde rett for da jeg så meg i speilet så jeg at hele øyet hadde hovnet opp, og jeg var helt rød.. Hvor typisk er ikke det? Nå som endelig pappa kommer på besøk, vi har jo lagt så mange planer!

 

Fredag – I dag skal vi som nevnt tidligere hente pappa som kommer på besøk fra Norge! Vi må nok dessverre en kjapp tur på legevakten her i Chelmsford for å få noen til å se på dette øyet mitt,. Etter det skal vi jo feire papos som har hatt bursdag! Vi har ordnet med overaskelser som jeg gleder meg til å vise dere! Resten av dagen går nok bort til å vise pappa rundt i Chelmsford, noe som blir skikkelig koselig!

 

Lørdag – I morgen tenkte jeg å få med meg Riccardo og pappa på et museum som jeg har sett en del reklamer for, det er Varner Bros sitt museum fra kulissene som ble brukt til å lage Harry Potter filmene. Jeg er glad i de filmene, så det kunne være moro å gjøre noe sånt sammen! Vi tenkte også å booke et bord på restaurant for å spise en god middag ute! 

 

Søndag – På søndag må dessverre pappa hjem, så det meste av dagen går nok til å fikse oss og dra til flyplassen med han. Riccardo jobber på søndag, og er ikke enda sikker på hvor lenge.. Vi har bare en bil her i Chelmsford, så vi må nok antageligvis ta en taxi bort. 

Det var Planene våre for helgen! Har du noen innspill til innlegg du gjerne vil lese om, eller bare et spørsmål; ta kontakt på Instagram: Helenehillestad.

Ha en fin fredag, så hører dere garantert en oppdatering fra meg senere i kveld! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg