Planer for helgen

Heihei! 

 

Nok en arbeidsuke er i gang fra i morgen, og det er siste fridagen vi har sammen i dag. Nå holder vi på med å lage litt frokost/lunsj klokken er allerede halv to her, og vi har fortsatt ikke spist noen ting. Jeg driver å planlegger helgen med tanke på at jeg for det meste skal være alene. Foreløpig ser planen slik ut:

 

Fredag – I dag skal leiligheten vaskes, etter mit mislykkede bakeprosjekt i går trengs det en grundig vask av kjøkkenet. Vi er nødt til å trene i dag, for de siste gangene jeg har vært på treningssenteret har jeg ikke klart å trene ordentlig.. Jeg blir fort svimmel og sliten, så i dag skal jeg få til en skikkelig økt. Bortsett fra dette er planen å lage en god middag, i kveld blir det biff på menyen ( muligens en flaske vin til ).

 

Lørdag – På lørdag er jeg nok en dag alene, men jeg har ikke tenkt til å sitte inne av den grunn. Nå som det blir varmere går jeg ofte med åpne sko, så jeg er virkelig nødt til å ta en runde med pedikyr. Jeg gjør det rett borti gaten her, der jeg også setter på negler. Etter dette skal jeg kjøpe et belte jeg har sett på en stund, jeg har funnet ut at jeg bare må ha det.. Det blir nok en kjapp tur på treningssenteret også, for det trengs.

 

Søndag – På søndag skal jeg rett og slett ha en skikkelig spa dag her! Jeg har kjøpt inn en super bra annsiktsmaske, og jeg har planer om å ta det helt med ro! Vi har savnet gode hjemmelagde rundstykker her, så det er mulig jeg er nødt til å lage noen av dem også! 

Slik ser altså helgen min ut! Denne gangen er den dessverre ikke så spennende, mEn det er godt med avslappende helger uten mye stress også! 

 

Ha en fin dag!  

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg