Planer for helgen

Hei alle sammen!

Nå er det endelig fredag, og vi har masse planer! Riccardo har fire dager fri, og jeg er evig takknemlig for at jeg slipper å være alene i de neste fire dagene! 

Fredag – 

I dag skal vi dra å se på kjolene jeg fant i går, jeg ville ikke kjøpe noen av dem uten å høre med Riccardo om hva han syntes først. Jeg gleder meg skikkelig, og jeg er sikker på at han kommer til å elske dem. Det blir sikkert noen turer i flere butikker, så litt shopping blir det nok i dag også. Vi er nødt til å ta en skikkelig runde i matbutikken også, Det føles ut som at vi ikke gjør annet her borte. Vi spiser så mye og så fort, jeg skjønner ikke hvordan vi klarer å spise så mye mat.. Med tanke på at det endelig er FREDAG skal vi følge norske tradisjoner – spise taco!! Jeg fryktet at vi ikke skulle få spist taco i det hele tatt her, men i dag skal vi teste ut Taco bell. Ellers skal vi en rask tur på treningssenteret i dag, og Riccardo må jobbe med noe greier i Italia. 

 

Lørdag –

I morgen snakket vi om å gå en skikkelig tur her, mulig sette oss ned et sted å spise lunsj. Det ser ut som at det skal bli fint vær her, så da er det deilig å finne på noe utendørs. Vi bor også rett ved siden av en ganske stor kino, så det er mulig vi ser om det er noe moro å se på der!

 

Søndag – 

På søndag skal vi bare slappe av! Vi er nødt til å ordne litt på gjesterommet vårt, for vi får nemlig besøk av mamma på tirsdag. Jeg gleder meg så mye til å vise henne rundt, og jeg skal nok tvinge henne med meg inn til London for litt shopping og middag! 
Det blir sikkert litt trening på søndag, og vi lager nok en god middag sammen.  

Neste uke skjer det mye morsomt, og jeg gleder meg skikkelig til å dele det med dere. Vi får også internett til uken, det er SÅ kjedelig å ikke engang kunne se på tv, med tanke på at vi har med appleTV.  Så jeg gleder meg ekstremt mye til å få internett! Nå skal jeg prøve dra med meg Riccardo til kjolebutikken, så får dere kose dere masse i dag! God helg!!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg