Planer for helgen

Fredag – I dag har pappa planlagt hele dagen for oss, og vi skal være skikkelig turister i Bergen by. Jeg vet ikke så mye om planene enda, men jeg er rimelig sikker på at de inneholder hvertfall Fløybanen og en tur i sentrum. Jeg har bare hvert her to ganger tidligere, så det skal bli moro å bli bedre kjent med byen.

 

Lørdag – I morgen har jeg satt av noen timer med shopping på lagunen kjøpesenter. Det er alltid spennende å titte i nye butikker, forhåpentligvis finner jeg ikke alt for mye fint – hehe! Senere på kvelden skal vi ut å spise middag, og jeg er rimelig sikker på at vi skal på en italiensk restaurant. Riccardo har nevnt at han har en kusine som nettopp har flyttet hit og jobber som kokk her i byen, så planen er å prøve å få booket oss et bord der.

 

 

Søndag – Jeg har mye familie i Bergen, så på søndag skal vi besøke kusinen min med hennes familie. Jeg gleder meg så mye til å se henne igjen, for nå er det lenge siden sist. Vi er like gamle og har alltid vært utrolig nære hverandre, det er bare så synd at vi bor så langt unna hverandre nå. Jeg tenkte kanskje å bake en kake, eller cupcakes som vi kunne ta med oss dit, det smaker jo alltid godt med litt kake?

Etter noen timer sammen med dem skal vi tilbake hit å lage en god middag, og sikkert spille litt brettspill her hos pappa. Det er sånn søndagene pleier å se ut hos oss, mye familietid.

 

Har du noen forslag på ting som bør gjøres, eller tips til restauranter her i Bergen så vil jeg gjerne høre! Ha en fin dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg