Planer for helgen

Heisann dere!

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra en tur i byen. Det er strålende vær her i dag, så jeg måtte bare ta en tur ut. Riccardo har dratt på jobb, så det hadde vært kjedelig å bare sitte her hjemme. Det var masse salg i masse forskjellige butikker i dag, så da måtte jeg ta en runde å titte litt. Og jeg lovte meg selv å ikke handle noe annet enn det jeg egentlig skulle ha : lipgloss. Men jeg endte opp med en bukse og en topp i tillegg.. Jeg ble tørst av all shoppingen, så da ble det selvfølgelig en tur på Starbucks også.

Fredag – I dag startet dagen med at jeg måtte vaske badet, Riccardo hadde nemlig glemt å fortelle meg at eieren av leiligheten kom for å se om han kunne fikse dusjen som lekker litt. Ellers har jeg vært en tur i byen, og tenkte å gå meg en tur etterhvert for å nyte godværet. I kveld skal jeg være alene, siden Riccardo jobber sent i dag. Det skal bli en skikkelig kosekveld, og jeg har planer om å se en god film og bestille meg noe god mat fra en italiensk restaurant like ved oss.

 

Lørdag- I morgen er det siste jobbedagen for Riccardo, så da er jeg alene igjen. Jeg har ikke kommet i gang med treningen etter ferien, og med tanke på magesmertene har jeg prøvd å unngå å gjøre ting i frykt av å få vondt. Men i morgen skal jeg ta turen på treningssenteret for en rolig start økt. Ellers har jeg planer om å lage en super middag til Riccardo og meg når han kommer hjem fra jobb. Jeg tenkte å lage favoritt maten til Riccardo : biff. 

 

Søndag- På søndag har Riccardo endelig fri!! Det blir nok en skikkelig kjærestedag, men jeg skal nok tvinge meg selv på treningssenteret igjen, det trengs.. Riccardo og jeg er glade i å endten gå tur eller dra på roadtrip, så kanskje jeg får han med på det!

Det var helgens planer! Nå skal jeg gå meg en god tur i solen! Ha en fin helg, så hører dere fra meg senere.

 

Om du har noen innspill til innlegg du gjerne vil lese, eller et spørsmål; ta kontakt på Instagram : Helenehillestad

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg