Planer i mai

God morgen dere!
 

Her har dagen nettopp startet, jeg skjønner ikke hvordan vi klarer å sove så lenge.. Endelig er det mai, tenk at neste måned er det juni.. Tiden går så fort, det føles ut som i går at vi stod på balkongen i Roma å så på fyrverkerier og feiret nyttår. Nå håper jeg på at vi skal få en god og lang sommer, med mye sol og varme. Det er mye annet å glede seg til før sommerferien, og jeg tenkte å dele noen av de tingene som vi har planer om å gjøre i mai, sammen med dere. 

 

Besøk av pappa – Endelig kommer pappa på besøk hit fra Norge! Vi har ikke sett hverandre på nesten to måneder, så det skal bli skikkelig godt å se han igjen. Det er alltid så gøy å være med han, så jeg er sikker på at vi finner på mye morsomt når han er på besøk. 

 

Reise til Norge – Vi reiser til Norge! Vi skal hjem til Norge den 16 mai for å feire 17.mai sammen med venner og familie! I tillegg til dette kommer moren til Riccardo på besøk for å feire sammen med familien min, og det blir faktisk første gangen de møter hverandre! Jeg gleder meg så mye til å se alle sammen igjen, og ikke minst til at moren til Riccardo skal møte familien min.

 

Hoppe i fallskjerm – Riccardo er veldig vanskelig å kjøpe gaver til, for han har absolutt alt, så til jul i fjor ønsket han seg en opplevelse fra meg. Derfor ga jeg han et gavekort på å hoppe i fallskjerm hos Oslo fallskjermklubb! Han kunne velge dato selv, og vi har faktisk booket han inn den 20.mai! Herregud, så glad jeg er for at det ikke er jeg som skal hoppe.. De skal både filme han og ta bilder, så jeg er sikker på at det kommer noen kule bilder fra dette på bloggen.

 

Besøk fra Italia– Moren til Riccardo kommer på besøk fra Italia! Det skal bli veldig koselig å se henne igjen! Hun er så utrolig flink til å lage mat og bake, så jeg prøver alltid å lære meg en ny oppskrift hver gang vi er på besøk! 

 

Akvarium – Jeg har vært i London mange ganger, og det er et sted jeg alltid drar når jeg er på besøk. Det er et lite akvarium ganske gjemt rett ved London Eye. Det ser ikke så voldsomt ut fra utsiden, men det er så nydelig inni! Det er tuneller av glass gjennom vann fullt av haier og mye annet store fisk! Riccardo så noen bilder derfra på mobilen min, så han har bestemt at vi skal dra dit nå i løpet av mai.

 

Vlogge – Jeg spurte på Instagram om dere ønsket at vi skulle vlogge fra England, og det var faktisk ganske mange som ville det! Derfor skal vi lage noen vlogger i løpet av Mai, jeg har aldri gjort det før, så det blir gøy!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg