Playdate og prosjekt bade Nala

Hei fininger!

Her er det fullt kaos for øyeblikket, for jeg skal akkurat til å bade Nala for første gang. Hun har slitt en del med flass, så vi har fått en spesiell sjampo fra veterinæren som vi skal bruke i dag. Det morsomme er at det står at den skal virke i 10 minutter. Hvordan får man en valp til å stå stille i dusjen i 10 MINUTTER? Altså, jeg er forberedt på å bli klissvåt fra topp til tå!

I dag har vi hatt en rolig morgen med masse kos og en god frokost. Vi skulle ikke ut av huset før klokken ett i dag, så det var deilig med en lat start. Vi har nemlig vært på en liten playdate med min gode venninne Andrea og hennes nydelige husky Vita. Det var Nala sin første ordentlige playdate, så det var veldig gøy og lærerikt for oss begge. Vita var kjempe flink med henne, så jeg er sikker på at de kommer til å bli skikkelig gode venninner. Nala har i hvert fall storkost seg!

Etter at hundene sovnet begge to tok Andrea frem noen fantastisk gode muffins som hun hadde bakt. De var så gode at jeg måtte skjerpe meg for å ikke spise alle sammen.. Det var godt med litt venninne tid, det har jeg trengt.

Det er mye hundeprat på bloggen om dagen, men det er det som skjer i livet mitt akkurat nå. Etterhvert som tiden går blir jo friheten til å finne på litt andre ting også litt større. Jeg kan ikke beskrive hvor mye jeg gleder meg til varme sommerdager, bare 3 turer om dagen og enda flere playdates som i dag. Nå skal jeg hive meg rundt å prøve på dette dusj prosjektet her, ønsk meg lykke til – hehe!

Ha en fin kveld!

3 kommentarer
    1. Dusje små valper kan være vanskelig, men jeg er sikker på at du klarer deg helt fint. Jeg har selv hatt både store og små hunder. Alltid blitt klissvåt av å dusje dem. For de skal jo alltid riste seg. Ja jeg hadde faktisk huskyer. Ei tispe og en hanne som fikk 5 valper. Nå har jeg ingen hunder og det er trist, men når vi får et annet sted å bo som tillater hunder så blir det en liten vofs. Vil redde en hund som har mistet hjemmet sitt. <3

      1. Ja, det var litt av et prosjekt å dusje henne.. Vi ble klissvåte begge to, hehe!
        Så koselig at du også har hatt husky, de er fine hunder <3 Da er det bare å glede seg til du kan redde en kjempe fin hund i fremtiden, det er snillt av deg!

        1. Ja, de har så mye personlighet og er så herlige. <3 Jeg håper jeg finner en hund som er like god som de jeg har vært så heldig å hatt i livet mitt til nå. Også håper jeg at når den dagen kommer så vil hunden også bli like glad i meg som jeg i den <3 takk, jeg er så utrolig glad i dyr. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg