Overrasket med på drømmedate!

Hei alle sammen!

 

I dag har selv de minste ting føltes ut som en stor oppgave, bare det å stå opp føltes umulig. Været har vært rimelig dårlig her i det siste, og jeg har selvfølgelig blitt skikkelig forkjølet. Vanligvis står jeg opp mellom 7 og 8 i hverdagene, men i dag måtte faktisk Riccardo vekke meg da han dro på jobb klokken 10.. Leiligheten var ekstremt rotete og det var bare å sette igang med et ryddeprosjekt som varte i hvertfall 1 time. Jeg må alltid komme meg ut en liten tur i løpet av dagen, så jeg tvang meg selv på treningssenteret, det var egentlig ikke noe vits for jeg er så forkjølet at jeg ikke fikk gjort noe fornuftig, og endte opp med å gå hjem igjen etter 40 minutter. Nå sitter jeg her i en nyvasket leilighet under et pledd med en varm kopp kaffe og nyter at jeg ikke skal gjøre noe mer fornuftig i dag.

 

Det er mange av dere som er nysgjerrige på Riccardo, og jeg har fått noen spørsmål om jeg kan dele noe om hvordan vi møttes. Det gjør jeg mer en gjerne, jeg har allerede delt historien om da vi møttes i et tidligere innlegg, så i dag skal jeg fortelle dere om en gang han overrasket meg skikkelig i starten av forholdet vårt. 

 

I starten av sommeren 2017 møtte jeg Riccardo, jeg hadde ikke jobb og hadde ikke startet på studiene mine enda. Jeg hadde derfor muligheten til å tilbringe store deler av sommeren min i Roma, for å bli bedre kjent med Riccardo. Det var andre gang jeg var på besøk i Italia, og forholdet var fortsatt veldig ferskt og vi hadde ikke rukket å bli så godt kjent enda. Midt på natten den første kvelden ble jeg vekket av Riccardo som sa at vi skulle ut å reise, og at jeg måtte forte meg å pakke. Jeg ble først litt stresset for vi hadde ikke rukket å bli så godt kjent enda og jeg hadde ingen anelse om hvor vi skulle. Da jeg prøvde å spørre han om hva jeg skulle ta med og hvor vi skulle, sa han bare ta med deg badetøy og pass. Når jeg tenker på det nå så skjønner jeg at det virker rart at jeg stolte blindt på en person jeg nettopp hadde møtt, men det var annerledes med Riccardo, han var så trygg og god! Så jeg pakket bagen og satte meg inn i bilen uten en eneste anelse om hvor og hva. 

Etter 3 timer på veien begynte vi å nærme oss Toscana, og vi svingte etterhvert av den store motorveien og inn på smalere landeveier. Vi var omringet av vakre åkere og gårder, og jo lenger inn vi kom, jo vakrere var omgivelsene. Til slutt stoppet vi ved et nydelig lite “slott” midt i åkrene, som var omringet av vakre busker og blomster. Der fikk vi sitte ute på en terrasse i solsteken og nøt en flaske champagne imens noen ansatte tok seg av tingene våres. Dette var tydeligvis et sted man kunne leie seg rom og nyte spa, basseng og en helt fantastisk restaurant som de hadde. Det så veldig luksuriøst ut, og det var absolutt ingen barn der, bare de ansatte og fler eldre par. 

Da det var på tide å se rommene ble vi fulgt av en mann i dress, vi gikk gjennom de vakre gangene og endte opp foran en heis der det stod penthouse. Vi hadde en helt fantastisk leilighet øverst i bygget med stor takterasse med den fineste utsikten jeg har sett. Det var en skikkelig søt overraskelse, og vi skulle tilbringe natten der og dra til Firenze dagen etterpå. Etter noen timer med kortspill og tid til å bli å skravle masse på takterrassen ringte telefonen til Riccardo. Det var de ansatte som ringte og de sa at overraskelsen var klar. Jeg kunne ikke skjønne at det var fler overraskelser, for dette var jo allerede helt fantastisk. Vi tok på oss badetøy og ble fulgt ned til spaet. Der var det dekket opp med champagne, blomster og masse forskjellig mat og småkaker. Han hadde altså leid HELE spaet til bare oss to! Det var så koselig, og om ikke jeg allerede var skikkelig forelsket så ble jeg hvertfall det da. Vi nøt spaet i flere timer, for å så dra å spise på den gode restauranten deres. 

Dagen etter tok vi turen til Firenze for å se byen og selvfølgelig for litt shopping! Vi spiste hjemmelaget italiensk is, og tuslet rundt i gatene, skikkelig romantisk! Dette er en tur jeg kommer til å huske hele livet, og jeg vil absolutt dra tilbake til det nydelige hotellet! Det er skikkelig sjarmerende med en mann som tar seg bryet til å arrangere en så fantastisk date! 

 

Dette var historien om da vi dro til Firenze, jeg håper dere likte den og at dere syntes det var interessant å høre om! Jeg deler gjerne fler historier med dere om dere ønsker det!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg