Proseccodrinker og venninne lunsj

Hei dere!

 

Det er travle dager her i Norge, og alltid mange planer på agendaen – det er jo så mange vi vil møte og være med. I dag startet dagen min på en lunsj med to av mine beste venninner! Riccardo kjørte meg dit i ett tiden, så dro han og moren til flyplassen fordi hun skulle hjem i dag. Hos Albertine var det gjort istand så utrolig koselig oppe på terrassen hennes med alt fra jordbær og brownies, til diverse prosecco drinker som hun hadde laget for oss. Det var så godt å se dem igjen, jeg har jo savnet dem skikkelig! Er det noe man legger merke til i England er det at man ikke har noen gode venninner å finne på ting med. Jeg er så avhengig av å ha vennene mine rundt meg, og det kan fort føles litt ensom å være uten dem. Temperaturen var varm og vi ble sittende ute å skravle i 3 timer, tiden bare fløy. 

Riccardo kom etterhvert for å plukke meg opp, da gikk turen videre mot min kjære mormor og morfar. Riccardo hadde kjøpt en nydelig blomst til dem som takk fra han og moren for 17.mai feiringen vi hadde hos dem. De ble veldig glade for blomsten, og når vi hadde vært der en liten stund dro vi videre.

Da skulle vi nemlig på besøk til mamma for å spise hjemmelaget pizza, finnes det noe bedre? Det var to gigantiske pizzaer med alt fra kylling til peperoni, og jeg spiste ALT for mye mat. Pizza er noe av det beste jeg vet å spise, og jeg tror det er få pizzaer som slår mammas hjemmelagde. Solen kom til slutt fram, og vi ble sittende ute med kortspill og pizza en god stund. Jeg tapte veldig i dag, så jeg får tenke som så at jeg er heldig med kjærligheten. 

Nå har vi nettopp kommet hjem fra flyplassen der vi hentet pappa som kom hjem fra Bergen! Vi har satt oss ned for å spille en runde kortspill her også, så jeg skal prøve å gjøre opp for mitt store nederlag tidligere i dag. 
 

Jeg håper dere har hatt en fin dag, så hører dere fra meg i morgen, da går turen mot Oslo fallskjermklubb!

– Om dere har noen innspill på innlegg dere gjerne vil lese, eller et spørsmål; ta gjerne kontakt på Instagram: Helenehillestad.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg