Rainy days

God morgen, fine dere!

Her har vi hatt en rolig start på dagen så langt, og jeg skal akkurat til å starte å lage litt frokost til oss. Jeg tenkte kanskje å lage en god omelett – min favoritt. I dag skal vi begge jobbe, så det blir ikke den mest spennende dagen vi har foran oss. I kveld derimot skal jeg møte en av mine beste venninner Lisa, og vi skal ut å spise middag sammen. Vi pleier å henge sammen nesten hver dag, så det har vært litt rart å ikke kunne se henne på noen uker nå ettersom vi begge har vært dårlige. Så det ser jeg veldig frem i mot!

Jeg håper alt er bra med dere, og at dere får en super dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg