Regnværsdag

Heisann!

Mange av dere har jo fulgt med på snapchat i dag, det er så koselig å se at dere ønsker å følge med der også! Uansett så tenkte jeg å oppdatere dere litt på dagen min her i dag også. 

Det har var skikkelig dårlig vær her i hele dag, og jeg synes virkelig synd på Riccardo som har måttet fly flere flyvninger i dette været her.. Jeg trodde at alle som sa det var dårlig vær i England overdrev, men nå innser jeg at kanskje det bare er vi som har vært heldige med været. For et vær det har vært her i dag, dere! Planen min var å fikse neglene, løpe hjem for å skifte for å løpe bort til treningssenteret. Jeg kom meg heldigvis bort til salongen for å fikse neglene mine, det trengtes skikkelig! De er så flinke der! I dag ville han som fikser neglene mine gjøre noe annerledes for meg, så istedenfor bare hvite negler, gjorde han noe som fikk det til å se ut som marmor på to av fingrene mine – jeg elsker det! 

Da jeg var ferdig på salongen var som sagt planen å tusle bort til treningssenteret, men da jeg hadde kommet halvveis var jeg altså så klissvåt fra alt regnet at jeg rett og slett bare måtte gå hjem igjen. Det nytter nemlig ikke med paraply når det blåser sidelengs.. Resten av dagen har blitt tilbringt hjemme på sofaen under et stort pledd, det var ikke så ille det heller. Det er på dager som dette jeg virkelig elsker å ha friheten til å kunne styre dagene mine selv, og ikke ha noe jeg bare må gjøre. 

Nå sitter jeg å vurderer om jeg skal fullføre den spennende krimboken jeg holder på med, eller fortsette å øve på italiensken. Riccardo kommer hjem sent i dag, så jeg har fortsatt noen timer der jeg må prøve å underholde meg selv, haha. Det kan være kjedelig å være så mye alene, men jeg tror også det er godt for meg. Jeg er alltid rundt masse mennesker hele tiden, og har egentlig aldri vært noe særlig alene. Jeg har hørt at det er viktig å kunne trives i eget selskap, og det jobber jeg med hver dag.

 

Jeg håper dere har hatt en fin dag, så hører dere fra meg i morgen igjen!

Om du har noen innspill til innlegg du gjerne vil lese mer av, eller bare et spørsmål: ta kontakt på instagram

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg