Riccardo hopper i fallskjerm

Heihei!

I skrivende stund sitter jeg i bilen på vei hjem fra Østre Æra flyplass, der Riccardo nettopp har hoppet i fallskjerm! Det var en gave fra meg fra flere år tilbake, men så har vi bare ikke fått det til før nå. Skal jeg være helt ærlig så har jeg angret på denne gaven helt siden jeg kjøpte den til han. Jeg er LIVREDD for at noe skal skje med han, og kanskje i overkant paranoid for at noe skal skje med fallskjermen når han hopper. Min overtaling og trygling var til ingen nytte, for i dag måtte jeg altså bli med å se på at han hoppet i fallskjerm.

Etter 3 timer i bil kom vi endelig frem til Rena, der hoppet skulle skje! Og Riccardo var til min store forfjamselse fortsatt ikke nervøs. Vi ble tatt godt i mot, og det virket som om de fleste som skulle bli med å hoppe i dag var ganske proffe. Det skapte en ganske rolig og trygg atmosfære, så da følte jeg meg litt mer avslappet på Riccardo sine vegne.

Jeg ble sittende litt i en koselig krok under noen varmelamper imens Riccardo og de andre gikk gjennom sikkerhetsrutiner.

 

Jeg hadde også betalt ekstra for at en annen person skulle hoppe sammen med han for å ta bilder og filme. Vi skal visst få dette tilsendt i kveld, så det gleder jeg meg veldig til å se!

Jeg pustet lettet ut når han endelig var trygt på bakken igjen, men Riccardo virket ikke som om han hadde gjort noe annet hele livet. Ikke et gram nervøs, bare fornøyd og skulle ønske at det varte lenger..

Nå skal vi stoppe på en veikro for å få i oss litt mat på veien hjem. Vi er egentlig ganske slitne begge to, så det blir nok en ganske rolig kveld på oss. Det er godt i en hektisk hverdag!

Jeg håper alt er bra med dere, og at dere får en strålende dag videre! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg