Roadtrip Norge – Polen

God kveld dere! 

Nå har jeg vært dårlig på å oppdatere dere i det siste, det er jo litt ironisk at jeg skrev sist at jeg endelig var tilbake for fullt.. men hodet mitt har trengt en liten sommerferie fra alle tanker og alt stress som har vært den siste tiden. Jeg har merket at det var nødvendig med litt tid helt uten å svare på noen sosiale medier, og bare trekke meg helt tilbake å bare være Helene litt. Det har skjedd litt av vært siden sist jeg skrev til dere, og det kommer jeg til å oppdatere dere på, men akkurat nå befinner jeg meg faktisk i Polen! 

Hele familien reiser til Polen i morgen med et fly for å feire det tre dager lange bryllupet til fetteren min og hans forlovede. Jeg gleder meg så ekstremt mye, og Riccardo kommer også i morgen! Jeg har faktisk aldri vært i et bryllup før, så det blir veldig morsomt å være med på! Men nå lurer nok dere på hvorfor jeg befinner meg i Polen før resten av familien? Svaret er at broren min og jeg tenkte å ta det som en liten roadtrip, så isteden for å ta flyet har vi valgt å kjøre sammen hele veien til Polen! Vi dro fra Norge på morgenen i går, og kjørte hele veien ned til Gedser i Danmark, og derfra tok vi båten over til Tyskland.. Det ble en lang dag i bilen og siden jeg er den som kjører denne turen så ble det 9 timer bak rattet på meg i går, og skal jeg være helt ærlig så er jeg faktisk litt stolt over meg selv, for jeg har aldri kjørt lenger enn tre timer før. Vi sov en natt i Rostock i Tyskland på et kjempe fint hotell som vi fant via Hotels.com. 

I dag startet vi dagen med en rask frokost på hotellet før vi satte nesa mot Polen og Warszawa! Det ble jammen meg en lang dag med kjøring i dag også, faktisk hele 8 timer! Så nå kan jeg trygt si at jeg er ganske sliten! Heldigvis er det bare 2 timer igjen å kjøre i morgen, og vi skal plukke opp både fetteren min og Riccardo på flyplassen før vi reiser til byen der bryllupet skal være! 

Vi har vært så ekstremt heldige med hotellet i dag, vi har fått et fantastisk stort rom i øverste etasje av hotellet med en kjempe fin utsikt over Warszawa! Jeg har prøvd å ta noen bilder, men i mørket ser det ikke like fint ut på bilder som det gjør i virkeligheten dessverre. Nå har jeg nettopp tatt meg et langt bad og gjort meg klar for å sove, jeg skal nemlig opp allerede klokken halv åtte i morgen tidlig. Jeg gleder meg til å fortelle dere mer om denne turen, men det blir i et senere innlegg! 

Ha en fin kveld, så hører dere fra meg i morgen! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg