Roadtrip Norge-Tyskland

Endelig kan jeg si at vi er i gang med vår roadtrip fra Norge til Italia! Planen var å komme oss avgårde klokken syv i dag tidlig, men endte opp med å reise to timer senere enn planlagt. Klokken ni satte vi kursen mot Danmark, der vi skulle ta båten over til Tyskland.

Jeg har vært mest spent og gira på å reise nedover i det siste, og prøvd å ikke tenke så mye på at jeg flytter så langt vekk fra venner og familie. I dag kjente jeg litt på klumpen i magen som føltes litt ekstra vond. Jeg vet at jeg kommer til å få det skikkelig fint sammen med Riccardo, men det er litt trist å ikke skulle være så mye med familie og venner fremover.

Timene gikk overraskende fort i dag, og vi har bare tatt det helt med ro hele turen. Nala har sovet som en stein på fanget mitt 90% av tiden, så hun har tatt det med knusende ro. Det var litt verre for beina mine som måtte tåle hennes vekt, men det har gått fint det også.

Uten noe særlig trafikk, og ganske effektiv kjøring kom vi faktisk frem i tide til en båt som gikk litt tidligere enn planlagt. Vi var litt spente på hvordan det skulle gå å få med oss en litt vilter Nala inn på fergen, men hun sitter bare å nyter turen og titter ut av vinduet!

Nå skal det bli godt å komme frem til hotellet og legge beina høyt! Det blir en lenger og mer intens dag med kjøring i morgen, så det blir bra å lade batteriene litt! Forhåpentligvis går det like fint som i dag.

Ha en super kveld videre!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg