Roadtrip Tyskland – Østerrike

Hei og hopp!
Nok en lang dag med kjøring gjennom Europa er over, og i dag kom vi oss hele veien til Innsbruck i Østerrike. Jeg visste at denne dagen kom til å bli lang. 10 timer ren kjøring med for det meste bare rett motorvei. I tillegg så er det noe med å vite at du fortsatt ikke har kommet i mål når du kommer frem til hotellet. I morgen gjør vi heldigvis det, i morgen er vi hjemme! Det er så rart å kunne skrive det, hjemme i Roma!

Jeg gleder meg til å se Riccardo igjen, vise pappa huset vårt og endelig kunne putte alle tingene mine på plass. Det blir gøy å se hvordan Nala liker den store hagen vår, for hun er jo vant til å bo i leilighet med bare en balkong. Det blir skikkelig deilig å endelig komme hjem!

Da vi kom på hotellet nå var vi slitne og sultne, så det var en hyggelig overraskelse at vi ble oppgradert til et fantastisk rom på øverste etasje. Jeg har en følelse av at Nala sjarmerte de som jobbet i skranken i senk, der hun satt med bamsen i munnen. Heldige oss!

Nå skal jeg hive av meg disse klærne fulle av hundehår etter Nala, og hoppe i pysjen. Vi har nettopp fått maten opp til rommet, så jeg har ingen planer om å gjøre noe annet enn å spise den, og sette på en film på TV-en.

I morgen kommer en ny dag med kjøring, så det er best å være opplagt! Jeg håper dere har hatt en strålende dag, og får en super kveld videre!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg