Skummel start på dagen

Hei dere! 

 

Endelig en dag helt uten å sitte inne i leiligheten! Det har vært delvis sol og varme i hele dag, det trengtes skikkelig! Riccardo og jeg måtte gjøre noen ærender i dag, og vi ble mye fortere ferdig enn hva vi hadde trodd, så da ble det til at vi gikk en lang tur og utforsket litt nye steder her. 

 

Vi startet dagen med en kaffe på Starbucks, det som virket som en helt vanlig dag der ble plutselig ikke så vanlig alikevell. Vi bestilte oss hver vår kaffe og en kanelbolle på deling, og fant oss et koselig bord i et hjørne ved siden av vinduet. Det var ikke så mange mennesker rundt oss, men det satt en mann alene bak Riccardo med store svarte solbriller og en gigantisk tursekk på stolen ovenfor seg. Jeg tenkte ikke noe mer over det inntil han begynte å løfte armene høyt over hodet og begynte å gjøre masse forskjellige tegn og veivet rundt med armene. Jeg syntes det var litt merkelig, og sa ifra til Riccardo, vi tenkte kanskje at han skulle kommunisere med noen på utsiden. Plutselig begynner han å le skikkelig høyt imens han driver å roter oppi sekken sin, for å så ta den på seg og reiste seg opp. Han slo armene ut i sidene og stod å ristet skikkelig imens han lo høyt for seg selv.. Folk fikk panikk og begynte å løpe ut av Starbucks, så vi kom oss rimelig fort ut derfra vi også. Det var en skremmende opplevelse, og man hører ofte om terror hendelser på nyhetene, så alle var nok litt ekstra på vakt. Jeg synes nok at det er spesielt ekkelt her i London, for jeg føler liksom at det er større sannsynlighet for at det skulle skje noe her enn i Oslo. Vi hørte aldri noe mer om det, så jeg antar at det enten bare var en gal mann, eller en som ville skremme. Skikkelig merkelig start på dagen..

Vi tuslet litt rundt i gatene, og endte opp på helt nye steder enn der vi har gått før. Vi fant etterhvert en skikkelig fin kirke med en nydelig park ved siden av. Det ble en veldig fin tur, det er alltid gøy å oppdage nye steder. Etter en del shopping av sminke og ting og tang til leiligheten, satte vi nesa mot matbutikken. Det skulle vi aldri gjort når vi var så sultne, vi lærer aldri og endte opp med alt for mye mat nok en gang. 

Vi gadd faktisk ikke å lage noe mat selv i dag, så Riccardo tok meg med på en koselig restaurant som serverte verdens beste hamburgere! Jeg hadde lyst til å prøve alt på menyen, men endte opp med å spise en hamburger med avokado og bacon, den var helt nydelig! Vi hadde også mac`n cheese balls, og to forskjellige fries, snakk om å være usunne.. 

I dag kjøpte vi seriøst verdens mykeste rosa pledd, så nå har jeg ingen andre planer enn å pakke meg inn i det og se på Netflix med Riccardo! 

Ha en fin kveld, så hører dere fra meg i morgen!

 

Om du har noen tilbakemeldinger eller spørsmål så send meg gjerne en PM på Instagram, det settes stor pris på!

Instagram : Helene Hillestad

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg