Sniktitt på julegavene

Hei og hopp!
I skrivende stund sitter jeg å beundrer det fine juletreet som Riccardo og jeg pyntet sammen tidligere i desember! Selv om treet i seg selv er veldig fint, har vi allerede funnet et tre som er mye større og finere som vi skal kjøpe til neste år. Det har alltid vært en drøm for meg å ha et kjempe stort juletre i stuen, og nå har vi muligheten siden taket er så høyt her. Jeg kan bare se for meg hvor fint det kommer til å bli når vi får opp røde gardiner, det store juletreet og stjerner i vinduene!
I dag har vi puttet alle julegavene vi har fått og kjøpt under juletreet, og vi ble helt overrasket over hvor mange det ble. Vi skal bare være oss to, svigermor og onkelen til Riccardo med kjæresten på selve julaften, så vi hadde egentlig sett for oss at det ikke kom til å bli så mye gaver i år. Da vi var i Norge tidligere i år endte vi opp med å ta med oss to ekstra kofferter bare med presanger, haha. Så der tok vi feil.

Nala var fryktelig interessert i en gave fra pappa til henne, så jeg har en mistanke om at det kan være noen godbiter i den som vi må gjemme bort før julaften.
Nå skal vi straks kle på oss å dra på kjøpesenteret en tur. Riccardo har lovet meg verdens beste kakao fra Lindt, så da var jeg ikke vanskelig å be om å bli med i dag, haha.

Ha en fin kveld videre!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg