Storytime : ferien som gjorde oss til kjærester

Hei fine dere!

I går kveld begynte jeg å bla litt i noen av fotobøkene vi har laget på Fotoknudsen.no. Jeg elsker å se tilbake på alle minnene våres, og å tenke på alle de fine øyeblikkene vi har opplevd sammen. Da jeg bladde gjennom boken fra 2017 kom jeg over noen av bildene fra den første ferien Riccardo og jeg hadde sammen, den turen som egentlig gjorde oss til kjærester. Så tenkte jeg at det er jo egentlig en koselig historie å dele sammen med dere!

I 2017 rett etter at Riccardo og jeg møttes, bestilte Riccardo billetter til meg sånn at jeg kunne komme tilbake til han i Roma. Vi storkoste oss hjemme hos han i noen dager. Så grytidlig en dag vekket han meg å ba meg om å pakke en bag og å ta med pass, for han hadde en overraskelse til meg. Jeg ble selvfølgelig kjempe glad og stresset på samme tid, jeg hadde jo ingen anelse om hva som skulle skje. Jeg kjente han jo ikke så godt enda. Og hva skulle jeg pakke? Etter mye styr fikk jeg pakket en bag og vi satt oss i bilen.


Vi kjørte lenge, flere timer og jeg hadde fortsatt ingen anelse om hva eller hvor vi skulle, Solen varmet, og vi hørte på musikk. Det var skikkelig deilig! Etter hvert begynte vi å svinge av motorveien, på skiltene stod det Toscana og Firenze. Vi kom lenger og lenger ut på “landet”, og vi var omringet av jorder og vinåkre. Til slutt kom vi frem til en stor nydelig Villa med stort basseng, helt omringet av vinåkre. Det var her vi skulle være. Riccardo hadde booket oss inn på toppsuiten med en takterasse. Utsikten var fantastisk.

Etter noen timer med prosecco og utsikt fikk jeg beskjed om å skifte til badetøy, for det var en overraskelse til… og kan dere tro det.. han hadde booket HELE spaet bare for oss! Vi ble servert tapas og drinker. Jeg har aldri følt meg mer som en prinsesse i hele mitt liv. På kvelden ble vi tatt med ned i restauranten der vi nøt en 3 retters middag.

Dagen etterpå dro vi, men ikke hjem. Riccardo tok meg med til Firenze. Der hadde vi hele dagen til shopping, lunsj og å nyte tiden med hverandre. Altså, jeg følte meg så elsket. I Firenze er det en kjent bro med masse gullsmedbutikker, der måtte vi selvfølgelig gå å titte. I en av butikkene så jeg en ring prikk lik en jeg har arvet fra bestemoren min da hun døde. Den betyr så mye for meg. Det eneste problemet er at en av stenene hadde falt av på min, så jeg fikk ikke brukt den lenger. Lite visste jeg at Riccardo gikk å kjøpte den til meg. Den betyr så utrolig mye for meg, så jeg har ikke tatt den av etter at jeg fikk den. Det var på denne turen vi bestemte oss for at vi var kjærester, så den betyr veldig mye for meg. Jeg har veldig lyst til at vi skal dra tilbake til denne villaen til sommeren, det synes jeg vi kan unne oss etter mange måneder fra hverandre..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg