Stylist og strikkefiasko

Hei fine dere!

I skrivende stund sitter jeg egentlig midt oppi en haug med garnnøster og strikkepinner å prøver å finne ut av hvordan jeg skal strikke en arm til genseren jeg holder på å strikke. Jeg har aldri strikket noe tidligere så jeg ble rimelig forbauset da jeg så at jeg skulle bruke fem strikkepinner på en gang. Tankene mine begynner å gå fra veldig selvsikre på dette prosjektet til litt bekymrede tanker for jeg vil jo ikke gi bort en stygg genser i gave. Nå har jeg i hvertfall akkurat startet på samme armen for tredje gang, så om ikke det blir bra nå så vet ikke jeg.

 

 

Jeg har fått prøvd meg som både makeupartist og frisør for mamma i dag! Vi har testet ut litt forskjellig for et viktig møte hun skal på i morgen. Det var gøy å se hva vi fikk til, og om jeg skal si det selv så synes jeg at jeg var veldig flink. Mamma ble vakker som alltid. Nå må jeg bare gjøre sminken hennes like fin i morgen, no pressure!

Nå skal jeg hive meg på strikkingen igjen før jeg glemmer hvordan jeg skulle gjøre det igjen, hehe. Jeg håper dere får en super kveld videre!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg