Svar på testen

Hei fine!

Akkurat nå sitter jeg å nyter lørdagskvelden med Skal vi danse på tven, og godteriskålen i fanget. Jeg er så mett at jeg tror jeg skal sprekke. Jeg har nemlig gjort noe jeg nesten aldri gjør, spist fastfood. Riccardo var så søt å tok meg med på en liten roadtrip tidligere i dag, siden jeg må være i karantene til jeg er symptomfri. Vi stoppet innom en McDonalds underveis der han var snill å kjøpte med masse mat til oss. Jeg føler meg alltid så uggen etter å ha spist hurtigmat, men i dag var det faktisk skikkelig verdt det. Jeg fikk forresten tilbake testresultatet, og jeg har ikke corona, heldigvis.

Riccardo har vært så snill mot meg de siste dagene å tatt skikkelig vare på meg. Jeg er veldig heldig som har en kjæreste som er så omtenksom og snill!

Bortsett fra roadtrip og soving har jeg brukt store deler av dagen på gå gjennom masse forskjellige dyrebutikker på nettet. Jeg har allerede begynt å finne ting vi trenger til valpen, til tross for at han ikke kommer før om noen måneder. Handlelisten er som alltid alt for lang allerede, så jeg tenkte å gå gjennom den med Riccardo en dag til uken. Det er jo tross alt hans hund også, haha. Jeg blir så ivrig når jeg først begynner å finne ting jeg liker, som for eksempel de fem kosebamsene jeg har plukket ut til han. Jeg regner med at Riccardo er nok litt mer fornuftig enn meg på innkjøpene, så listen blir nok mer fornuftig etter at han har vurdert den, hehe!

Nå skal jeg fullføre godteriskålen her før jeg sovner igjen. Formen er ikke noe særlig bedre i dag, så jeg satser på en bedre dag i morgen! Tusen takk for alle hilsener, og god bedring ønsker!!

Jeg ønsker dere en fin lørdagskveld videre!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg