Syvsovere, og nettshopping

Hei og god lørdag! 

For en dag dette har vært, makan til late mennesker skal man lete lenge etter.. Jeg var våken en liten stund rundt syv, så sovnet jeg igjen, og vi sov begge to helt til klokken halv to, snakk om å kaste bort dagen! På grunn av dette har det ikke skjedd mye spennende her i dag! 

Jeg har tittet litt på nettet etter klær mot vår og sommer, og det var så mye fint! Jeg lagde en lang liste med ting jeg vil ha både på Nelly og borninstockholm! Jeg får titte litt mer rundt på nettet i morgen før jeg virkelig bestemmer meg for hva jeg skal kjøpe! Her er en liten smakebit av ønskelisten på Nelly.com :

Dette skjørtet syntes jeg var skikkelig søtt og det passer fint til varme sommerdager!

Jeg har ufattelig mange jakker, men får aldri nok! Denne jakken syntes jeg var skikkelig kul, og den passer jo til så mye! 

For en nydelig og enkel kjole! Denne skal jeg nok ganske sikkert kjøpe i morgen! 

Jeg sliter alltid med å finne bikinitopper som jeg føler dekker like mye som jeg ønsker, men denne så skikkelig behagelig ut! 

Jeg elsker å bruke heler, men siden jeg er såpass høy liker jeg ikke når helene blir for høye! Disse har jeg allerede i svart, og de er perfekte i høyden, ikke for høye og ikke for lave, og ikke minst utrolig deilige å gå med! 

 

Ellers har vi vært hele to timer på treningssenteret i dag! Jeg fokuserte mest på løping i dag, og det ble litt av en økt! Det er så deilig når man kjenner at kroppen spiller skikkelig på lag. 

I morgen starter jobbing for Riccardo igjen, og jeg kommer til å få mer enn nok tid fremover til å fokusere på bloggingen. Det har ikke vært den beste bloggingen så langt med tanke på så mye som må gjøres og fikses når man flytter, men nå skal jeg prøve å sette av litt mer tid til det fremover! 

Ha en god helg!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg