Tilbake til hverdagen

Hei, og god kveld!

Nå har jeg akkurat blitt ferdig med alt jeg hadde å gjøre i dag, og skal jeg være helt ærlig så er jeg faktisk skikkelig sliten. I dag måtte vi gjøre en del ærender som ikke ble gjort i helgen, da vi var i Bergen. Så nå skal det bli godt å legge meg i senga veldig snart.

Som sikkert for alle andre kom snøen litt brått på oss i natt, og vi hadde selvfølgelig ikke satt på vinterdekk enda – så dette ble dagens første oppgave. I utgangspunktet skulle jeg stå opp tidlig for å sørge for at jeg slapp å stå i lang kø for å få skiftet dekk på bilen, men jeg trengte virkelig å sove ut i dag. Derfor ble alle planene våres dyttet til noen timer senere. Ut i fra hva jeg husker fra da vi byttet dekk på bilen i England så tok det ikke stort mer enn 20 minutter før vi kunne vi dra videre, så jeg hadde forventet det samme her. Der tok jeg feil gitt. Da vi kom til verkstedet fikk vi beskjed om at det ville ta TO timer før bilen var klar, så da ble alle ærendene dyttet enda noen timer senere på dagen. Egentlig så var det ikke så ille i seg selv å vente de to timene, for vi slo ihjel litt tid på å se på forskjellige ting til hunden. Vi fikk faktisk planlagt ganske mye.

Da disse to timene hadde gått skulle vi videre i matbutikken for å handle inn for broren min som har følt seg litt dårlig i det siste. Det gikk relativt greit det også, så det fikk vi levert ganske fort til han. På vei hjem fra broren min måtte vi innom et sted for å kjøpe ved, for nå er det på sesong for å begynne å fyre i peisen hjemme hos oss. Vi fikk faktisk en gledelig overraskelse da vi kom inn på butikken å så at det var 6 poser med ved til 299, så da tok vi selvfølgelig 6 pakker. Det vi ikke hadde tenkt på i butikken var at hele vår bil var full av dekk og ting vi hadde kjøpt på kjøpesenteret, så vi hadde en rimelig stappfull bil på vei hjem derfra.

De siste timene her hjemme har gått til å pakke ut av kofferter og bager og vasking av klær og hus. Dagen har virkelig vært hektisk, men det er godt å komme tilbake til hverdagen når man har ordnet alle mulige småting som vi har gjort i dag. I morgen starter en ny dag med jobbing for meg, og Riccardo reiser tilbake til jobb i England på fredag. Det blir helt grusomt å si hadde til han nå som vi har vært så mye sammen de siste ukene. Jeg skal nyte tiden med han nå før han drar.

 

Jeg håper dere har hatt en fin tirsdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg