To dager i Bergen

Hei dere!

I går var en lang og innholdsrik dag, og jeg var faktisk ikke hjemme før i to tiden. Derfor ble det dårlig med oppdateringer fra meg her i går. Vi tilbrakte en del timer på Lagunen kjøpesenter, og jeg klarte selvfølgelig å bruke litt for mye penger – haha. Jeg elsker å titte i nye butikker, og av en eller annen grunn shopper jeg nesten bare I fysiske butikker når jeg er ute å reiser. Ellers handler jeg som regel bare på nettet. Jeg tenker jeg kan vise dere det jeg kjøpte når jeg kommer hjem i morgen.


Vi hadde booket oss et bord på en restaurant som serverte norsk mat hovedsakelig. Maten var helt fantastisk, så dit skal jeg virkelig tilbake neste gang jeg er i Bergen! Vi ble sittende på restauranten i en del timer å tok noen drinker i baren deres. Plutselig hadde tiden bare flydd avsted, og vi måtte dra hjemover. Jeg var helt utslitt etter en hel dag med gåing, så jeg sovnet ganske med en gang vi kom hjem.

I dag var det litt tyngre å stå opp siden det ble litt sent i går, men vi skulle på besøk til kusinen min så jeg glemte fort hvor sliten jeg var da vi dro dit. Vi har kost oss med kaffe og kaker helt frem til nå, og enda en dag har gått så alt for fort. Jeg synes det er litt trist å tenke på at vi skal dra hjem igjen allerede i morgen, for jeg koser meg så mye når jeg er her. På en annen side skal det bli godt å komme tilbake til rutinene igjen. I kveld får vi besøk av flere familiemedlemmer til middag, det gleder jeg meg til. Så nå skal jeg prøve å ta meg en liten lur sånn at jeg er opplagt til de kommer.

Jeg håper alt er bra med dere, og at dere har en strålende søndag! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg