To dager oppsummert

Heihei!

Nå er det dessverre to dager siden jeg fikk oppdatert her sist! Det er jeg lei meg for, men de to siste dagene har bare flydd avsted..

Fredag : På fredag skulle Nala være hos mormor og morfar imens jeg var på jobb. Toget mitt ble innstilt på morgenen, så det ble litt kaos da jeg skulle slippe av Nala der på vei til jobb. Heldigvis ble vi reddet av mamma som kunne kjøre! Etter åtte timer jobb var det plutselig natta!

Lørdag – Strålende sol! Så deilig det var å gå tur med Nala i det fine været.

 

Etter en fin tur med Nala møtte jeg Lisa for å gjøre en del ærender sammen. Det tok oss nesten hele dagen å få gjort alt vi skulle, så endte opp med å dra rett hjem til meg å lagde taco!
Vi spilte yatzy og drakk vin, så kvelden bare fløy avsted..

Nå ligger vi rett ut på sofaen her, og jeg tror ikke jeg skal flytte meg mye herfra i dag!

Jeg håper dere har hatt og får en strålende helg videre!

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg