Topp fem : Serier

Hei fine dere!

På kveldene holder jeg gjerne av en times tid for å slappe av med en serie eller film, ofte sammen med Riccardo også. Jeg synes noen ganger at serier kan bli litt kjedelige når jeg kommer litt ut i dem, så ofte slutter jeg å se på dem midt i. Jeg har likevel noen serier jeg ikke kan få nok av, og i dag tenkte jeg å dele dem med dere!

 

90 days to wedding 

Jeg har nevnt denne serier for dere før og jeg gjør det igjen, jeg har helt hekta. Kort fortalt handler denne serien om amerikanere som forelsker seg i noen fra et annet land, og de søker et forlovelse visum. De har 90 dager sammen i USA før visumet går ut, og de må gifte seg løpet av disse dagene. MYE drama. Jeg ser dette på Dplay.

 

Åndenes makt

Jeg elsker åndenes makt, jeg synes det er såå spennende!! Jeg tror jeg har sett alle episodene fra de siste 5 sesongene. Jeg ser også dette på Dplay.

 

What we do in the shadows

Dette er en serie jeg nettopp har begynt å se på HBO. Det var egentlig broren min som tipset meg om denne i sommer, og nå har jeg hatt en del tid til å begynne å se på den. Det er en horror komedie serie som er laget som om det skulle vært en dokumentar om fire vampyrer som bor i New York. Den er faktisk skikkelig morsom, Riccardo og jeg ler så godt når vi ser på den sammen.

 

Vikings

Vanligvis mister jeg interessen for serier når jeg har kommet litt ut i dem. Jeg tror ikke det er mange serier som jeg faktisk fullfører, bortsett fra Vikings. Altså, jeg ELSKER denne serien. Vi ser Vikings på Viaplay.

 

Stacey Dooley – Dokumentarserier

På NRK under kategorien dokumentarer finner du navnet Stacey Dooley. Hun har noen av de beste dokumentarene jeg har sett. Hun belyser viktige temaer samtidig som at de er veldig lette og spennende å se på. Jeg har lært masse av å se på hennes dokumentarer.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg