Touchdown Bergen

Hei fininger!

Nå er vi endelig fremme hos pappa i Bergen, etter en reise med to tog og et fly. Reisen har vært veldig fin, jeg blir like overrasket over hvor kort denne flyturen er hver gang. I dag landet vi faktisk 30 minutter etter takeoff, faktisk like lenge som togturen vår til Oslo tidligere. Vi var så heldige med været under flyturen, så vi fikk en kjempe fin utsikt over fjellene vi fløy over. Det har ikke blitt så mye tid til å oppdatere her i dag dessverre, men her kommer et lite bildedryss fra turen :

Jeg blir aldri vant til disse maskene, for en rar tid det er vi lever i. Heldigvis trengte vi ikke å ha dem på så lenge, jeg kjenner at jeg blir litt stresset av å ha dem på over en lang tid. Uansett – det er bra at situasjonen blir tatt på alvor, og det var godt å se at samtlige mennesker på både togene og flyet tok hensyn.

Nå har vi akkurat satt i gang med steking av hamburgere! Det gleder jeg meg skikkelig til, for nå har det gått mange timer siden sist vi spiste. Det blir bedre oppdateringer på bloggen fra å med i morgen. Jeg gleder meg til å dele disse dagene med dere.

Jeg håper alt er bra med dere, og at dere får en strålende kveld videre!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg