Trening mellom slagene, og inspirasjon til huset

God kveld fine dere!

Nå har jeg endelig satt meg ned etter en skikkelig hektisk dag her hjemme. I utgangspunktet skulle dette være en relativt avslappet mandag, men det kan jeg love dere at det ikke ble. Etter at Nala og jeg var ute på første tur ut klokken seks i dag tidlig har alt gått i ett, og jeg skjønner ikke hvordan hun fortsatt har energi til å løpe rundt. Jeg er helt tom. Hun har løpt rundt å gjort alt hun ikke skal i dag. Jeg har løpt rundt som en gal for å prøve å passe henne fra å skade seg selv HELE dagen. Jeg som trodde jeg hadde “valpesikret” huset fikk mange nye punkter på listen over ting jeg må sikre nå fremover.

Da hun endelig hadde klart å sovne utpå dagen, tenkte jeg at det var tid til en liten treningsøkt her hjemme. Det varte vel kanskje fem minutter før vi var i gang igjen. Så i dag har jeg trent litt gjennom hele dagen, men jeg er sikker på at det som forbrant mest kalorier var å løpe etter en skikkelig energisk valp. Forhåpentligvis blir det en god natt søvn på oss begge i natt!

Riccardo viste meg litt rundt i huset i Roma i dag, og fy søren så gøy det er å se at det endelig begynner å skje ting! Første bad og gjesterom begynner å bli relativt klart nå. Jeg gleder meg bare helt vilt til å vise dere når alt er klart!! Jeg er så fornøyd med det vi har gjort så langt. Neste prosjekt er vårt hoved bad, walk in closet og soverom. Vi har allerede bestilt og bestemt hvordan de rommene skal se ut, og jeg tror det blir skikkelig fint. Nå har jeg begynt å finne inspirasjon til stuen vår! Jeg kan jo kanskje lage et eget innlegg med bilder og det vi bruker som inspirasjon?

Jeg håper alt er bra med dere, og at dere får en strålende kveld videre!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg