Trening, og en hel del vasking

Hei dere! 

Nå har jeg akkurat kommet hjem etter hele to timer på treningssenteret. Det er deilig å komme igang igjen, og man føler seg jo så mye mer vell med en gang! Jeg har som nevnt tidligere gitt meg selv et løfte om å prøve å være sunnere i matveien, og nå begynner jeg å tenke at jeg er nødt til å få litt mer rutiner i treningen min også. Alt går veldig fint her i England, for da har jeg på en måte ikke så mye annet å holde på med på dagtid, men med en gang jeg drar til Norge eller et annet sted sklir det helt ut med treningen.. Jeg får begynne å skjerpe meg litt mer på dette.

I dag har det vært mye å fikse her hjemme, leiligheten har ikke vært vaslet eller ryddet siden fredag og det merkes.. Spesielt når vi ikke har oppvaskmaskin! Riccardo har vært en tur i banken, og etter dette møtte jeg han i byen for å spise noe frokost/lunsj sammen. Riccardo er veldig glad i Nandos, så da ble det dit vi dro i dag. Skal jeg være helt ærlig så er jeg ikke så alt for glad i kylling, og siden dette er et sted som hovedsakelig serverer kylling er det ikke på min liste over favoritter. Jeg fant meg uansett en god salat, og Riccardo presterte i å spise en hel kylling – jeg er imponert. 

Vi har gått oss en liten tur i dag, men været har vært fryktelig varierende.. Det går fra strålende sol til regn på et blunk. Så vi fant ut at det var bedre å bare dra på treningssenteret istedenfor. 

Nå skal jeg skrive en liten liste over ting vi trenger fra matbutikken, så må vi nesten ta en tur dit. Jeg har lovet Riccardo å lage enchiladas til lunsj de neste dagene, så da må jeg huske på å skrive ned det også. 

I kveld blir det nok enda mer vasking og rydding på meg, det er godt å ikke våkne opp til en rotete leilighet i morgen! 

– Jeg håper dere har hatt en fin mandag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg