Turister for en dag

Heihei!

For en fin dag vi har hatt i dag! Det har vært så gøy å se Bergen og å kunne være skikkelig turister igjen, jeg har savnet å reise såå mye! I dag har vi gjort veldig mye forskjellig, blant annet gått oss en runde på bryggen, tatt Fløibanen og spist en deilig lunsj. Jeg skal ærlig innrømme at jeg er ganske sliten i beina nå, så det var det godt å komme tilbake til huset.

Vi startet med å gå en runde i sentrum for å se oss litt rundt først, der var vi innom noen butikker bortover på bryggen. Vi endte opp med å kjøpe noen gaver til familien til Riccardo som er i Italia, som jeg tror de kommer til å bli skikkelig glade for. Jeg har vel så og si aldri vært innom en norsk suvenirbutikk så det var gøy å se hva de solgte der. Det var jo så mye fint, jeg ble nesten fristet til å kjøpe meg en del ting selv.

Etter litt tid i sentrum var det tid for å kjøre Fløibanen, og der ble jeg er skikkelig overrasket over den vakre utsikten vi fikk fra toppen – wow. Vi har virkelig fått sett Bergen på sitt aller beste i dag, med strålende sol hele dagen – tenk å ha så flaks!

Vi har hatt en helt super dag, og jeg er så glad og takknemlig for at vi hadde tid og mulighet til å reise hit for å være sammen med familien min. Jeg setter så stor pris på dager som dette.

Nå skal jeg sette meg ut på balkongen å nyte utsikten før solen går ned! Ha en fin kveld videre!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg