Uken som gikk

Heisann!

 

En ny uke har gått, og jeg skjønner ikke hvordan tiden bare flyr av sted.. Det føles ikke ut som lenge siden jeg var hjemme i Norge sist, men det er jo faktisk en måned siden allerede! Denne uken har det jo skjedd mye moro, og jeg gleder meg til å oppsummere denne uken sammen med dere! 

Høydepunkt – Å se familien igjen! Jeg har sagt det mange ganger før og jeg sier det igjen, jeg er en skikkelig familie jente. Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten familien min, og jeg elsker å være sammen med dem alle sammen! 

Nedtur – At jeg har vært så dårlig den siste uken. Det er ikke noe gøy å føle at man ikke har kunnet bidra med noe i huset når Riccardo jobber så mye som han gjør. Jeg føler jo at jeg er tidenes lateste menneske som bare ligger i sengen dag inn og dag ut, men heldigvis har jeg verdens beste kjæreste som bare vil at jeg skal bli frisk og bra igjen!

Matrett – Er is en matrett? For vi spiste verdens beste is i går før jeg dro til Norge. Den het Billionaire Sundae salted caramel.. Dere skjønner hva jeg mener når jeg skriver det, den var verdt hver eneste kalori for å si det sånn. Det har værtsåå mye god mat denne uken, Indisk restaurantr på mandag, Nandos i går og tidenes grillmat hos mamma i dag. Jeg kan faktisk ikke bestemme meg jeg.

Antrekk – 

Innkjøp / Tips- Jeg har nettopp brukt opp primeren min fra Urban Decay som jeg ELSKER, da jeg dro ut for å kjøpe en ny var de dessverre tom for akkurat den på begge sminkebutikkene jeg handler på i Chelmsford.. Da ble jeg tipset om Ysl sin Top secrets instant moisture glow som fungerer som en primer, og tro meg den er amazing! Virkelig å anbefale om du også har kombinert hud, den jevner ut porene fantastisk og gir en skikkelig glød – jeg elsker den!

Bilde – Bare fordi jeg elsker de nye neglene mine!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg