Uken som gikk

Høydepunkt – Løvenes konge!! På mandag var vi på kino for å se Løvenes konge, og jeg elsket den! Vi har faktisk vurdert å dra for å se den en gang til..

Nedtur – Det dårlige været vi har hatt denne uken, det er en ting med litt regn.. men det har vært så mye vind at det ikke en gang nytter å gå med paraply en gang. Jeg håper på finere vær til uken som kommer.

Matrett – På fredag hadde vi taco her, og det gjør meg så glad at de selger alt man som trengs til dette på matbutikken. I tillegg er det ekstra koselig at Riccardo og jeg har det som en liten tradisjon på fredager.

Innkjøp – Tidligere denne uken var jeg tilfeldigvis bare ute å tittet i noen butikker, og da fant jeg et skikkelig kult skjørt som jeg bare måtte prøve. Det var skikkelig fint på, så jeg endte opp med å kjøpe det og en søt hvit T-skjorte.

Tanke – På søndag forrige uke fikk vi besøk av en politimann i forbindelse med en mann som angrep bilen til Riccardo. Denne politimannen fortalte at kvelden før hadde det vært to stykker som ble knivstukket rett ved kinoen vi pleier å gå på. Dette skremmer meg fordi jeg føler meg ikke trygg nok til å gå ut etter klokken seks på kvelden. Det gjør det veldig vanskelig for meg når Riccardo jobber så mye, og jeg ikke har tilgang til bil. Før vi flyttet hit undersøkte vi litt forskjellige steder for å se hvor det så hyggeligst og tryggest ut å bo, for dette er jo helt klart det viktigste for oss. Dessverre er det mye narkotika og uteliggere her, så derfor har vi snakket om vi kanskje rett og slett er nødt til å se etter et annet sted å bo fremover..

Bilde – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg