Uken som var

Heisann! 

Nå er det endelig tid for enda en oppsummering av uken som har gått! Det har vært en stund siden sist, og det er rett og slett fordi det har gått i glemmeboken nå som jeg har vært i Norge. Denne uken har vært så bra, og jeg elsker å være her hjemme i Norge sammen med familien min! 

Høydepunkt – Jeg har gjort så mye koselig denne uken, så jeg vet ikke om jeg kan velge en spesiell hendelse! Men jeg har vært masse sammen med familien min, og det er et absolutt høydepunkt! 

Nedtur – At jeg ikke har sett Riccarfo på lenge.. Jeg valgte selv å la være å bli med flyet tilbake til England tidligere denne uken, men nå kjenner jeg at det er på tide å dra hjem til kjæresten min! Vi er sammen HELE tiden, og jeg kan seriøst ikke leve uten han. Det skal bli godt å se han igjen på tirsdag! 

Matrett – mormors vafler 100%! Det finnes ingen bedre, det er jeg helt sikker på!

Tips – Jeg elsker å høre på podcaster når jeg rydder og vasker i huset! Jeg føler at tiden går så mye fortere, og jeg liker at det ikke er helt stille rundt meg. Vanligvis hører jeg på podcaster som Tusvik og Tønne, eller Ida med hjertet i hånden, men nå har jeg lastet ned to forskjellige historiske podcaster. Jeg verken studerer eller jobber om dagen, så nå har jeg bestemt meg for at jeg er nødt til å lære meg noen nye ting. Historie er kjempe spennende, og de snakker om alt fra store hendelser til viktige personer! Det er et greit tips for dere som liker å lære nye ting, og kanskje ikke har tid til å sitte med å lese bøker i hverdagen! Podcastene er helt gratis, og du finner de på podcast appen.

 

Antrekk – Siden jeg bare pakket i en liten håndbagasje med planer om å bare være her i noen dager har ikke antrekkene akkurat vært noe å skryte av denne uken. Men forrige uke var det jo 17.mai, så favoritt antrekket mitt fra disse to ukene er jo den fine nord trøndelag bunaden min! Jeg bruker den jo bare 1 gang i året, så det er stas å få brukt den igjen! 

Innkjøp – Jeg kjøpte en lett og enkel sommerkjole på Cubus denne uken. Vi reiser snart til Tyrkia i to uker, så jeg hadde det i tankene  nå jeg kjøpte den. Den er sykt behagelig å ha på, også er den jo så søt! 

Bilde – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg