Uken som var

Heisann! 

Akkurat nå sitter jeg her å vurderer om jeg skal ta turen til treningssenteret, eller om jeg rett og slett skal ta det helt rolig med en god film her hjemme. Denne helgen har vært så fantastisk på alle mulige måter, og det var så utrolig koselig å være med pappa igjen! Det har vært MYE mat og drikke, og ikke minst kaker og godteri. Vi har akkurat kjørt pappa til flyplassen, heldigvis er det ikke lenge til vi ser hverandre igjen! Vi skal jo som nevnt tidligere reise til Norge den 16. mai. Siden vi har gjort så mye moro denne uken må jeg selvfølgelig oppsummere den sammen med dere!

 

Høydepunkt –

På lørdagen tok vi toget inn til London sammen med pappa for å finne på noe moro sammen. Både pappa og jeg har tatt London Eye før, men ikke Riccardo – så da måtte  vi selvfølgelig ta en runde der. Det var en helt enormt lang kø, men pappa fikset noen fast track billetter til oss så vi fikk komme rett inn. Jeg er sikker på at vi sparte hvertfall en time på det. Vi tok også turen innom et kjempe fint akvarium i London, noe som var skikkelig kult. Jeg ble jo nesten angrepet av en stor fisk til og med, jeg er helt sikker på at den hadde angrepet meg om ikke vi hadde hatt et tykt glass mellom oss. Vi tok mange fine bilder, og vi hadde det veldig hyggelig sammen.

Nedtur – At pappa måtte dra hjem.. Jeg har hatt det så koselig sammen med pappa, og det er skikkelig trist å tenke på at han allerede er på vei hjem til Norge.. 

Matrett – På lørdagen var vi på en nydelig fransk restaurant ikke så langt unna leiligheten. Det var champagne, god vin og nydelig mat. Jeg spiste en fransk løksuppe til forrett, og det må være den beste suppen jeg har smakt i hele mitt liv. Til hovedrett spiste jeg en himmelsk rett med and, det er helt klart ukens rett. Jeg hadde reist helt fra Norge bare for å spise den retten! Til dessert hadde jeg som alltid favoritten Creme brulee, like god som alltid!

Tips – Caramel macchiato! Jeg har fått helt hekta på denne fra Starbucks! Absolutt å anbefale om du liker kaffe og karamell. 

Antrekk – 

Innkjøp – Jeg fikk et nydelig smykke som jeg er helt forelsket i av Riccardo tidligere denne uken. Jeg ble så overrasket, og det var en skikkelig fin gave!

Bilde – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg