Uken som var

Hei dere, og god søndag!

Jeg ligger faktisk fortsatt i sengen, og har ikke planer om å flytte meg herfra i hele dag. Formen er absolutt ikke på topp, så jeg tenker at jeg blir fortere frisk om jeg bare tar det med ro nå. Nå er det på tide med enda en oppsummering av uken!

Høydepunkt – Ukens høydepunkt er helt klart at vi har gått inn i mai måned, og vi er et steg nærmere sommer og sol! Jeg har mye å glede meg til i mai måned, blant annet at vi skal til Norge! 

Nedtur – Helt klart at jeg har blitt syk! Jeg hater å være syk, og det er så utrolig kjedelig å ikke ha energi til å gjøre noen verdens ting. Leiligheten blir fort rotete siden ingen av oss orker å rydde opp etter oss, og jeg får heller ikke trent. 

Matrett – Det er en soleklar vinner, og det er hamburgerne som vi spiste på en restaurant tidligere denne uken. De var helt fantastiske og vi skal helt klart tilbake dit flere ganger -jeg gleder meg allerede!

Tips – Vi har sett filmen Captain Marvel på kino denne uken! Det er et tips om du liker denne typen superhelt filmer, og synes det er spennende! 

Antrekk – Jeg innser nå imens jeg skriver at jeg faktisk ikke har tatt et eneste antrekksbilde denne uken. Jeg har for det meste gått rundt i joggebukse og hettegenser her hjemme, så jeg har egentlig ikke noen favorittantrekk. Derimot så elsker jeg denne vesten, jeg føler at den får et kjedelig antrekk som jeans og en topp til å virke mer spennende og fint. 

Innkjøp – Det har ikke vært så mye shopping denne uken, men vi har kjøpt oss hver vår jakke. Jeg kjøpte en trench coat som jeg hadde sett på en stund! Den er perfekt for regnværsdager.

Bilde – Jeg elsker dette bildet Riccardo tok utenfor en kirke her i Chelmsford!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg