Uken som var

Heihei, da var det klart for enda en «Uken som var», jeg synes det er gøy å oppsummere uken med dere, og håper dere synes det samme!

Høydepunkt – Ukens høydepunkt må være da vi dro på kino for å se Pet sametary! Vi hadde skikkelig fine seter, og masse godteri! Vi fikk servert en flaske rødvin, og vi koste oss skikkelig! Den dagen var generelt skikkelig bra, og det er absolutt dager som dette man husker lenge.

 

Nedtur – Jeg har ikke vært så kreativ på bloggingen som jeg hadde håpet på. Dette er virkelig noe jeg vil bli bedre på, og jeg ønsker å sette av mer tid på bloggen, slik at den blir slik jeg vil at den skal. Skikkelig forbedringspotensiale.

 

Matrett – Er kake en matrett? Isåtilfelle må det være den italienske kaken jeg lagde her om dagen! Den var så utrolig god, vi har spist opp hele allerede.. Den er litt farlig å ha stående fremme, for det er jo så lett å bare ta seg et stykke.

 

Tips – Helt klart denne sangen!! Den har gått på repeat her hjemme, og den er bare helt nydelig! 

 

Antrekk – Jeg har vært fryktelig dårlig på å ta bilde av antrekkene mine! 

 Jeg er veldig glad i dette skjerfet som jeg har i håret, så akkurat det er en favoritt.

Ellers elsker jeg denne rosa kåpen!

 

Innkjøp – Denne den litt mer morsom, for jeg har jo faktisk shoppet litt denne uken.. Jeg tenkte å lage et blogginnlegg på innkjøpene mine, men jeg kan jo vise dere favoritten. Det må jo såklart bli kjolen jeg har kjøpt til et bryllup i sommer, den ser slik ut.. 

 

Bilde – Riccardo tok masse bilder av meg her om dagen, og han overrasket meg skikkelig – han er jo faktisk skikkelig flink! Jeg nevnte til han at det var dumt av han å ta så fine bilder, for nå kommer jeg til å tvinge han til å gjøre det hele tiden, haha. Jeg likte flere av bildene , særlig når vi tok dem i svart/hvitt.. Her er mine favoritter :

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg