Uken som var

Heisann! Jeg tenkte jeg skulle ta en liten oppsummering av uken som har vært med dere. 

 

Høydepunkt – Helt klart å flytte til England med Riccardo! Det er en ny start på et spennende kapittel i livet mitt, og jeg gleder meg skikkelig til å dele det med dere.

Nedtur – Ukens nedtur må være at vi fikk vite at vi ikke får internett i leiligheten før 17 april.. Jeg har snart brukt opp halvparten av 4G allerede, så jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg skal klare å holde ut så lenge.. Haha, er det ikke rart hvor avhengige vi er av internett?

Matrett – Helt klart maten på den kinesiske restauranten vi var på tirsdagen! Det er vanskelig å velge ut en favoritt av de 5 rettene vi spiste, men de hadde en helt fantastisk crispy duck! Ellers må jeg nevne den gode greske salaten jeg spiste på treningssenteret! Jeg vet ikke om det var fordi jeg var så sulten at jeg trodde jeg skulle dø, eller at den var utrolig frisk og god, kanskje en blanding? 

Tips – Ukens tips er den rørende podcasten ”Koht vil leve”. Den traff meg skikkelig i hjertet, og jeg ble utrolig lei meg da jeg leste at neste episode er blitt utsatt på grunn av sykdommen. 

Antrekk – Hm, når jeg føler at jeg bor i en koffert sånn som de siste dagene sliter jeg veldig med å sette sammen fine antrekk. Jeg har fokusert mer på å være praktisk i stilen, fremfor fin pga flyttingen.. Så jeg må nok innrømme at jeg har bodd i kosedressen hele uken, og det er den som får æren av å være ukens antrekk. 

Innkjøp – Hm, denne uken har vært ganske ekstrem på innkjøpsfronten, og det er vanskelig å trekke frem bare en ting! Det må bli alle tingene vi kjøpte inn til leiligheten!

Bilde – Jeg føler ikke helt at jeg har tatt noe særlig gode bilder denne uken, men Riccardo tok et fint med mobilen sin! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg