Uken som var

God morgen!

 

Denne uken startet i Tyrkia og nå befinner vi oss tilbake i England. Denne uken har gått utrolig fort, og for å være ærlig så har det vært litt godt å bare ta det helt med ro her hjemme. Jeg tenkte å oppsummere dagene som har vært den siste uken sammen med dere!

Høydepunkt – Helt klart å få orden på leiligheten her i England. Jeg ankom England ved midnatt fra Norge, og dagen etter skulle vi stå opp grytidlig for å dra til Tyrkia.. Riccardo hadde jobbet masse dagene før, og vi kan jo si det sånn at leiligheten var rimelig kaotisk da vi kom hjem igjen. Jeg klarer ikke å få ro i kroppen om det er masse rot rundt meg, så det var godt å få ryddet og vasket litt her.

Nedtur – Den fæle lange hjemreisen vi hadde på mandag.. Med to timer søvn dro vi først 3 timer i bil, så to timer på flyplassen, 4 timer i fly, og så 1 time med bil hjem.. Jeg var helt seriøst utslitt og følte meg fysisk syk da vi kom hjem. Neste gang skal jeg hvertfall sørge for å ha sovet litt først.

Matrett – TACO! I går hadde vi taco til middag, og det gjør meg skikkelig glad at de har taco her i England også! Det får meg selvfølgelig til å tenke tilbake til Norge, og taco kvelder med familien. Det blir deilig å se dem igjen!

Tips – Frustrerte fruer! Om du er en av de som aldri har sett Frustrerte fruer så har du virkelig gått glipp av noe moro! Jeg er en person som aldri klarer å fullføre en serie, og jeg starter på nye hele tiden. Men akkurat denne serien er jeg helt hekta på, og jeg kan absolutt anbefale dere å se på den. Viaplay har faktisk nettopp fått inn alle sesongene, noe som betyr at jeg måtte starte å se på den på nytt fra første sesong..

Antrekk – Jeg har vært fryktelig dårlig på å ta bilder av antrekkene mine merker jeg, for jeg har absolutt ingen bilder fra denne uken. Det er for dårlig. 

Innkjøp – Jeg har ikke handlet så mye spennende denne uken, men jeg skal vise dere det lille jeg handlet på torsdagen! Bukse og body er fra Topshop og lipgloss fra Dior.

Bilde – Dette bildet tok faktisk Riccardo på jobb, jeg synes det er helt sykt kult!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg