Ukens spørsmål

Hei dere!

 

I går var planen egentlig at Riccardo skulle hoppe i fallskjerm, men på grunn av vær var vi dessverre nødt til å booke oss en annen dag. Jeg spurte dere på Instagram om dere ønsket å se en vlogg fra den dagen og det virket som om det var stor interesse for det. Jeg valgte rett og slett å ikke vlogge i går da det ble utsatt, for vi gjorde faktisk ikke noe spennende. Jeg spurte også på Instagram om dere hadde noen spørsmål til ukens spørsmål, og jeg fikk faktisk inn en del som jeg tenkte jeg kunne svare på her.

Hva syntes du om 2.klasse på vgs?

Skal jeg være helt ærlig så husker jeg ekstremt lite av andre året mitt på videregående. Jeg vet at alle mine nærmeste venninner havnet i samme klasse bortsett fra meg, og at jeg syntes det var kjipt. Men jeg hadde noen gode venninner i min egen klasse også, så det gikk helt fint. 

Hvem er bestevennen din?

Jeg har ingen spesifikk bestevenn, men mange gode venninner. 

Hvor i England bor du?

Vi bor i Chelmsford i Essex.

Hva er favoritt maten din?

Hm, jeg må helt ærlig si at jeg ikke klarer å velge mellom en god pastarett eller taco. Jeg spiser alltid masse pasta når vi er i Italia, og det er noe av det beste jeg vet om, men på den andre siden er det lite som er så godt som fredagstaco!

Whats your favourite country to travel to? Favoritt landet ditt å reise til

Dette er et vanskelig spørsmål å svare på, for jeg elsker å reise og oppdage nye steder!  Hellas har alltid hatt en spesiell plass i hjertet mitt, jeg har så mange gode minner fra turer til Hellas med familien min. 

Hvor lenge har du og Riccardo vært sammen?

Vi har vært sammen 2 år til sommeren.

Er det sant at du droppet vennene dine for å bli sammen med Riccardo?

Dette spørsmålet tok jeg med fordi jeg vet at det har gått en del rykter om akkurat dette. Det stemmer ikke at jeg har droppet noen venner på grunn av Riccardo. Det stemmer derimot at det ble en del utenlandsturer på meg i starten av forholdet, og at jeg da fikk mindre tid til venner og familie. Jeg har endret meg veldig på de to årene jeg har vært med Riccardo, og jeg har derfor valgt å holde kontakten med venner som har like verdier som meg. Jeg prøver å ha kontakt med så mange jeg kan, men det er rett og slett ikke så lett når man bor i et annet land.

Hvor ofte trener du?

Jeg liker å tro at jeg trener hvertfall 3-4 dager i uken, men dette skeier ofte ut når vi reiser. Jeg har nettopp begynt å trene etter om lag to år pause, så jeg prøver å få inn en fastere rutine på det.

Hva liker du best å gjøre på fritiden?

Jeg elsker å bruke fritiden min på morsomme aktiviteter sammen med venner og familie. Jeg kan absolutt ikke sitte inne en hel dag, og jeg må ut hvertfall en tur om dagen. Jeg elsker å dra på forskjellige interessante museumer, og ting som jeg vanligvis ikke har tid til. 

– Det var spørsmålene for denne gang, om du har noen nye spørsmål; send de inn på Instagram: Helenehillestad.
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg