Vafler, og venninne tid

Hei dere!

 

Det har vært dårlig blogging fra meg de to siste dagene, og det er faktisk fordi jeg har hatt en skikkelig skrivesperre. Jeg har ikke hatt en anelse om hva jeg skulle skrive om, og det har ikke skjedd stort. I dag derimot har jeg fått gjort riktig så mye koselig. Dagen startet med en tur til mormor og morfar der jeg ble invitert på vafler, jeg ELSKER vafler! Mormors vafler er verdens beste, og jeg ble sittende der å skravle i sikkert 3-4 timer. Det er alltid så koselig å tilbringe tid med dem, jeg savner dem masse når jeg er i England. 

Etter god mat og koselig stund der tok jeg turen mot Ski storsenter der jeg skulle møte en god venninne! Vi spiste en god middag sammen på Egon, og det var så koselig å se henne igjen! Det er så deilig med venninner der praten bare flyter og vi har det alltid så gøy sammen.

Etter middagen tuslet vi litt rundt på det store kjøpesenteret, og det ble selvfølgelig shopping i dag også. Det er så mye fint i butikkene nå, og når det er så billig er det lett å bare rive med seg. Jeg endte opp med en søt sommerkjole, og en kul shorts. Jeg måtte også handle inn både foundation og concealer, jeg føler at jeg alltid går tom for disse to.. Klærne kommer det bilder av senere denne uken.

Nå skal jeg rydde litt her hjemme, og bestemme meg for hvilke klær jeg skal pakke med meg hjem til England igjen. Som nevnt tidligere er skapet mitt her hos mamma stappfullt av klær, så jeg må finne en løsning på hvordan jeg skal få med meg alle klærne til England. Skikkelig luksusproblem. 

– Har du noen forslag til hva jeg kan skrive om? Eller bare et spørsmål? Ta kontakt på Instagram: Helenehillestad.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg