Verdens lengste flytur

Hei dere! 

 

Nå har jeg akkurat landet her i London, og jeg er seriøst helt utslitt.. Jeg sitter å venter på Riccardo som nettopp har landet sitt fly fra Danmark, han skulle i et møte etterpå så jeg er ikke helt sikker på hvor lenge jeg blir sittende her. Planen vår var egentlig å dra til Tyrkia i morgen, men det dukket opp noe jobb for Riccardo, så det er mulig at vi må utsette det litt. Det er derfor han er i møte nå, så jeg er ganske spent på om vi får dratt eller ikke..

Jeg har ikke gjort stort i dag, men pappa plukket meg opp i femtiden og vi dro rett på butikken for å kjøpe inn til middag. Vi pleier ofte å kombinere det at han kjører meg til flyplassen med en felles middag og litt kvalitetstid sammen. Det er så koselig! I dag gikk ikke flyet mitt før klokken halv elleve på kvelden, så da hadde vi god tid. Vi lagde både en god kyllingsalat og vi kjøpte inn masse frukt til dessert. Det var så koselig!

Jeg er så opptatt av å alltid ha ekstremt god tid når jeg skal steder, og i dag var intet unntak. Jeg var på Gardermoen nesten 2 timer før flyet mitt skulle gå, og det var dumt av meg.. flyet var selvfølgelig forsinket og jeg endte opp med å sitte der i evigheter. Denne flyturen til London tar jeg ofte, så jeg er ikke helt sikker på hvorfor den føltes så grusomt lang akkurat i dag. Nå skal det bli godt å komme seg hjem..

Kryss fingrene for meg, og for at vi får dratt ril Tyrkia i morgen!!

Ha en fin kveld så hører dere fra meg i morgen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg