Verdensrekord i soving?

Heisann dere!

Nå står jeg egentlig på vei ut av døren, jeg har endelig klart å overbevise meg selv om å dra å trene. Jeg trente litt hjemme i går siden Riccardo ikke orket å dra på treningssenteret med meg. Jeg kunne dratt alene, men da trente jeg heller hjemme. Jeg fant et skikkelig bra treningsopplegg på YouTube her om dagen fra en Victoria’s Secret modell. Opplegget virket faktisk veldig lett, men der tok jeg veldig feil. Jeg tenkte jeg skulle lage et eget innlegg med hva jeg pleier å trene, så jeg kan legge til hennes opplegg der! 

Jeg ble rett og slett helt utslitt av den treningsøkten i går, og jeg endte opp med å sove helt til halv ett i dag.. Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig at JEG sov så lenge? Den siste måneden har jeg alltid våknet av meg selv senest åtte. Jeg prøver å trøste meg selv med at jeg sikkert hadde gått av den søvnen. Riccardo var på jobb allerede klokken fire i natt, så jeg var litt stresset da jeg så hvor mye som skulle gjøres før han kom hjem. Jeg liker å rydde og vaske for å gjøre det litt koselig her før han kommer hjem fra jobb, men i dag strakk ikke tiden til. Etter at vi kom hjem fra matbutikken har jeg utsatt ryddingen, og det blir litt av en jobb for meg i morgen tidlig. Er det ikke rart hvor fort det blir rotete av bare to mennesker? 

Planen var å lage wok med nudler og kylling i dag, men siden vi fortsatt ikke har klart å komme oss på treningssenteret så får vi utsette det også til i morgen. For en dag dette har vært, jeg har ikke fått gjort noe effektivt! Jeg satser på at jeg får noe ut av turen på treningssenteret! 

Jeg håper dere har hatt en fin dag så hører dere fra meg i morgen! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg