Vi er i Italia

Hei fine dere!

 Jeg stikker bare innom en kjempe rask tur for å oppdatere dere på at vi har kommet frem, og alt er bra med oss! Jeg er så glad for å endelig komme frem hit til Riccardo og selvfølgelig huset. Jeg er skikkelig glad, sånn på ekte lykkelig nå. Tenk at vi endelig har kommet frem hit! Nala elsker den nye og store hagen sin, og har allerede fått seg noen nye venner i nabolaget. Jeg tror vi kommer til å få det skikkelig fint her!

Jeg er også veldig glad for at pappa er her med oss, og at vi kan vise han huset som vi har snakket så mye om.
I kveld skal vi ut å spise på en av mine favoritt restauranter i nabolaget, så jeg håper den faller i smak hos han også. Det er mye jeg har lyst til å dele med dere fremover, men akkurat nå skal jeg kose meg masse med familien min!

 Ha en fin kveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg