Vi får besøk fra Norge!

Hei dere!

Det ble noe sen blogging i dag, rett og slett fordi vi kom så sent hjem, og vi har ikke gjort noe spesielt. Vi måtte som nevnt tidligere på Ikea (nok en gang) for å fikse gjesterommet vårt! Vi fikk tak i alt vi skulle, og alt blir levert på døren i morgen tidlig! I morgen kommer også mamma på besøk for første gang til leiligheten, det blir så stas! Jeg gleder meg utrolig mye til å vise henne rundt, og finne på mye morsomt med henne! Det blir alltid god stemning med mamma, så jeg er sikker på at det blir litt mer spennende blogginnlegg fra dagene fremover! 

Planene for uken er vel egentlig å gå litt rundt i området her, bli litt bedre kjent med Chelmsford! Det er godt å ha en person å lene seg litt på når det kommer til å utforske byen litt, det blir fort kjedelig å gjøre sånt alene. Riccardo skal jobbe hver dag, så vi skal nok ta oss en skikkelig shoppingrunde i London også, noe jeg gleder meg veldig til! 

Nå må jeg forte meg å gjøre klart, sånn at (nesten) alt er klart til mamma kommer! Sengen må vi nok dessverre få montert sammen i morgen kveld.. 

Ha en fin dag, så hører dere fra meg i morgen! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg