Vi skal på ferie

Hei, og god morgen!

Etter noen lange dager i karantene her hjemme kan jeg endelig komme tilbake til normalen igjen i dag. Det skal bli godt, for jeg var rimelig lei av å sitte inne nå. Rett før jeg ble dårlig booket vi faktisk oss en langhelg til Bergen, så jeg har vært litt spent på om vi kunne dra i det hele tatt. Heldigvis ser det sånn ut nå. Vi drar på torsdag, og kommer hjem på mandag. Dette blir en av veldig få ferieturer på oss i år, så jeg gleder meg skikkelig til å tilbringe den med Riccardo. Vi har ikke lagt noen store planer for turen enda, men jeg er sikker på at vi skal klare å nyte ferien fullt ut.

Bortsett fra det så har jeg som mange av dere kanskje har skjønt byttet bloggplattform, og er så glad for å kunne skrive til dere fra den nye bloggen min. Det er herfra jeg kommer til å oppdatere fremover, men om du ønsker å se mine gamle innlegg vil de fortsatt ligge i arkivet på den gamle bloggen som du kan finne HER. Det vil ikke bli noe særlig forskjell for dere, men jeg trives bedre med å kunne blogge herfra. Da jeg gikk gjennom arkivet her i går oppdaget jeg at alle mine gamle innlegg helt fra jeg startet bloggen fortsatt ligger her. Det var morsomt å bla tilbake på, og å se hvor mye bloggen og jeg har endret seg allerede. Om et år ser jeg sikkert tilbake på disse innleggene å tenker det samme!

Ha en fin dag!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg