Vi må huske å ta vare på hverandre nå

God kveld dere!

I dag har tiden bare flydd avgårde her, og jeg har vært veldig uproduktiv. Strikking, vasking og rydding har tatt store deler av dagen, så nå skal jeg endelig få kommet meg ut av huset og på butikken for å handle inn litt mat til i kveld. Tenk at det mest spennende jeg gjør i løpet av en dag er å dra på butikken, jeg må finne noe bedre å holde på med her hjemme.

I dag har jeg tenkt en del på de rundt meg. Jeg har tenkt på at jeg skal være flink til å ringe de jeg er glad i for å høre hvordan det går med dem. Det kan være en vanskelig tid for mange fremover nå, så det er viktig at vi tar vare på hverandre – ring de rundt deg, send en melding, spør om du kan hjelpe til med noe! Lockdown var hardt og vanskelig selv med sol og varmere tider i vente, så jeg tror at vi virkelig får kjenne på det de neste ukene. Det er veldig trist at det har blitt som det har blitt, men jeg tror og håper at vi kan få en fin jul om vi bare er flinke til å ta hensyn først. Dette skal vi komme oss gjennom sammen!

Ha en fin kveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg