Vi utforsker vårt nye nabolag

Heihei!

I dag har Nala og jeg utforsket det nye nabolaget vårt, og vi er veldig fornøyde begge to! Jeg merker stor forskjell på hvordan det er å ha en hund her kontra hjemme i Norge. For det første har vi en stor inngjerdet tomt, så Nala løper mye fritt her i hagen. Det elsker hun. For det andre er det nesten ingen parker hvor det er lov å ha med hund inn, så man blir nødt til å gå turer på tynne fortau langs veien. Akkurat det er jeg nødt til å finne en bedre løsning på for oss. Det er ikke så koselig å gå tur når jeg hele tiden må passe på at Nala ikke vimser ut i veien. Det positive er at folkene her generelt virker å veldig glade i hunder, og det er mange som stopper opp for å hilse på. Det er jo bare kjempe hyggelig for oss begge, da blir vi litt kjent med menneskene i nabolaget.

Det er så gøy å se hvor glad Nala er for den store hagen vår. Hun løper rundt å utforsker den veldig entusiastisk! Det er en stor lettelse for meg. Hagen vår er for øyeblikket ganske halvferdig, så vi har ikke lagt gress eller pyntet den noe særlig. Bare en inngjerdet tomt med mye jord og fliser som vi har lagt foreløpig. Det blir nok ikke gjort store endringer på den før i april, da vi skal begynne med å legge gress. Vi har store planer om å gjøre den fin og frodig med mye fine blomster. Vi har også planer om et lite utendørs kjøkken med pizzaovn, og en fin pergola som vi kan sitte i. Det gleder jeg meg veldig til.


En liten sneak peek på en del av hagen vår.

Det blir veldig gøy å dele denne reisen sammen med dere, og jeg gleder meg til å høre hva dere synes! Jeg vil veldig gjerne dele mer av oppussingen av huset innvendig også, men akkurat nå har vi en liten pause før de skal begynne å jobbe igjen.

Jeg ønsker dere en super dag videre!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg