Vindusshopping og café besøk

Hei dere!

I dag har jeg hatt en helt super dag sammen med Lisa. Vi startet dagen på en søt liten café i Ski for å ta oss en kopp kaffe og bare snakke litt. Vi ble sittende en stund faktisk, så det var veldig koselig.

Senere gikk vi på en shoppingrunde på kjøpesenteret, det var mer en inspirasjonstur på interiør så ingen av oss kjøpte noe særlig. Uansett var det veldig gøy å se litt rundt å bli inspirert til hvordan vi skal gjøre det hos oss i Roma fremover. Det er gøy dra på inspirasjonsturer med Lisa for hun har en veldig god sans for detaljer og interiør. Det hjelper meg med å se ting som jeg kanskje ikke hadde sett alene. Hun blir nok pent nødt til å bli med på noen shoppingturer i Roma når vi flytter inn, haha.

De siste dagene har jeg vært skikkelig inspirert til å male, så nå tenkte jeg å fortsette på et maleri som jeg startet på i går. Foreløpig vet jeg ikke helt hvor bra det blir, men det virker liksom som en terapi for meg å male. Det føles liksom ut som at jeg ikke tenker på noen ting, men bare konsentrerer meg om bildet og musikken jeg hører på. I en hektisk hverdag er det godt å kunne koble litt av noen ganger.

Ha en fin kveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg